rosesally  https://hizliresim.com/bz24oyo 7+5iz. Başından beri kese şeklim hep böyle ve giderek ince uzun bir hal alıyor neden böyle acaba bir sorun mu var? Doktorum sağlık olarak bir sorun yok girintisi çıkıntısı yok sorun değil dedi ama ben daha önce böyle bir ultrason fotoğrafı görmedim
tanemm19 rosesally çok bilgim yok ama burada bi postta ultrasonun çekimiyle alakası olduğunu duymuştum yani bence bi sorun yoktur doktorunda yok diyorsa sıkıntı yapma canım ❤️
prenses99 rosesally uzun ve elips seklinde gorunmesi tamamen normal diyor chatgpt ama doktorunuz birsey demedimi peki
busu1 rosesally Hiiic dert etmeyin benimkisi daha değişikti profilimden görürsünüz bende yazdım buraya hatta o zamanlar 1 hafta sonra gittiğimde şekli yuvarlağa donmustu şok olmuştuk
Aydan95 rosesally doktor bir sey yok diyorsa insallah yoktur olsa soylerdi ama belkide aldigi resim bogle garip cikmis. Siz kendiniz baktiniz gordunuz mu bebegin kese seklini ultrasonda
rosesally Aydan95 Evet 3 doktora gittim hepsinde aynı şekilde kese hatta doktor cihazın yönünü değiştirdi Allah Allah yine böyle değişmesi dedi güldü
rosesally tanemm19 İnşallah öyledir alttan baktıklarında da bu şekilde görünüyordu diğer karından bakılanlarda. Ben de endişelendim gördüğüm fotoğraflar hep daha oval ve yuvarlaktı. İnşallah çok teşekkür ederim 🙏🏻
rosesally prenses99 Doktorlar normal dediler ama gören doktor iyice inceliyor. Kese uçları düzgün bozuk kese değil kesinlikle dedi son gittiğim doktor. Muhtemelen oval kalacak ama gitgide büyür aşağıya doğru dedi
tosbikel 7.haftamda benim kesemde böyleydi sonradan düzeldi şuan 11. Haftadayım gayet normal şeklini aldı. bence sizde hiç endişe etmeyin.
cutebabymomm rosesally ahaha yerim yaaa çok tatlı kendine upuzun bir kese yapmış ☺️☺️🫶🏻 hiçbir sorun olmaz merak etme🙏🏻
Anonimb rosesally benim kese de böyleydi. Hatta bir ucu sivriydi. Virgül gibi djjjsjs korkmayın doktor normal diyorsa öyledir