merve_161_ Kızlar şuan 35haftalık hamileyim ve 2.hamileliğim.Allah nasip ederse kızımız olacak.Size sorum şu nerdeyse doğuma 5 haftam kaldı ve biz kızımıza hala isim bulamadık.Sürekli eşime isim önerisi yapıyorum benim bulduklarımı begenmiyor,yakın akrabalarımız koydu diyor yada belki olabilir diyor.Bir türlü isim bulamadık oysa ben doğum yapcam ben taşıyorum karnımda 9 ay bunuda belirtiyorum ona rağmen ne isim öneriyor ne de bişey.Bebek alışverişine de çıkmadık Allah korusun erken doğum yapsam bebeğimin giyecek bişeyi yok abisinin bebeklik kıyafetleri var .Neden böyle yaptıgını anlamıyorum bana da bişey demiyor.
SuEr_Tu1512 merve_161_ Benim doğumuma 1 gün kaldı oğlum hâlâ isimsiz🤦♀️ İsim sayıyorum hayır, güzel değil, beğenmedim diyor ee öner diyorum babamın adı diyor başka bişey demiyor, bende onu asla istemiyorum diyorum. Bilmiyorum nasıl karar vericem, ne olucak😟
merve_161_ Meral_63 yani evet oğlumda da aynıydı akrabada var onda o isim var diye doğuma son 3 ay kala karar verdik ben onunda istediği bi isim olsun istiyorum ama ben bekledikçe böyle sinir olmaya başladım
merve_161_ SuEr_Tu1512 yani ben onuda sordum annenin adını mı koymak istiyorsun diye öyle bişey demedi
merve_161_ Artık akışına bıraktım sürekli yoklamaktan bıktım valla bakalım ne zaman isim bulup gelcek ki o ismi ben begencek miyim bi de o var🤦🏻♀️🤦🏻♀️