Merhaba, 39 yaşında 6 haftalık hamileyim, yeni evliyim ve ilk gebelik. 5. haftanın başında doktora gittim hem lekelenmeden, hem de yaştan ötürü bana acilen perinatologa git dedi. Ama şu haftada perinatologa gitmenin anlamı var mı? Zeynep kamilde ikili test yaptırmak için o haftaya mhrsden randevunun denk gelmesi yeterli mi, yoksa önceden gidip ikili test sırasına vs mi giriyorsunuz? Bilenler aydınlatırsa sevinirim 😊