mercimeginannesi12 Kızlar sabahta yazmıştım cuma günü beta hcg 2.30 çıkmıştı biraz önce acile gittim aşırı mide bulantısından değerim 0.5 çıkmış kesin negatif demek bu durum değil mi artık yükselmez 🙁
[silindi] Mide bulantısı hamilelik kaynaklı değil o kesin. Çümkü beta artacak da vücutta değişiklik olacak da belirtiler başlayacak vs bir daha ki ay hayırlısı olsun inşallah hakkınızda 🧡