nisas azee16 bende çok zorlanıyorum 5.6. Haftam. Henüz çalıştığım yerdekilere söylemedim. Uykum geliyo sürekli çok zorlanıyorum
ilkannelik1 azee16 çalışınca sürekli ayakta olmak ağrılarımı arttırdı 32 ye kadar çalışabiliriz inşallah
Aleynaa8 Ben 30. Haftadayım hala çalışıyorum 🌹 İki hafta sonra izne çıkacağım. İlk zaman zor oluyor ama ben 11. Haftadan sonra daha rahat çalışmaya başlamıştım- hemşireyim bu arada 🤣
azee16 Aleynaa8 maşallah canım ben o kadar çalışabilir miyim hiç bilmiyorum sabit ayakta çalışıyorum bunaldım artık sanki şimdiden 😂
Aleynaa8 azee16 sen nasılll hissediyorsan öyle yap- ❤️❤️ Gerçekten sürekli ayakta olmak zor ama 🥲 Çok ödem oluyor neyseki bende artık dinleneceğiiiiimmm
Nursemom90 Başlarda zor oluyor ama üç aydan sonra bir enerji geliyor ben hemşireyim 32 ye kadar çalışmıştım aktif olarak
Fatma-asar azee16 valla benim umrunda olmuyordu kafamı koyup yatıyordum çok kötü olduğumda izin alıyodum sen de öyle yap hiçbir şey senden ve bebeğinden önemli değil öyle düşün
casi Bende hemşireyim 37.haftama kadar çalıştım,zorladı bazen ama çalışmak iyide geldi psikolojik olarak yarın evraklarımı verip izne ayrılacağım inşallah 🧚♂️
Cihanella Haftama kadar çalıştım. Hiç zorlanmadım. Her sabah 6:30 da uyandım servisime binmek için 15 dk yürüdüm. Mesai saatleri içinde uykum gelmedi hiç. Ben çok şükür rahat geçirdim. Muhasebeciyim. Özel bir şirkette kıdemli uzman olarak çalışıyorum. Keyifli geçsin sizlerinde süreci 😇🧿