bebek135 (https://imgyukle.com/i/C0gZJc) Reglime 2gün var normalde dün ve bugün test yaptım sonuç bu şekilde daha sağlık ocağjna gitmedim ilk gebeliğimde de böyle öğrenmiştim ama kanamam olmamıştı şimdi az önce regli gibi kanamam var kasıklarımda hafif sancılarım ağrılarım var hamile değilmiyim ozaman 😔
Yazmelegi_ bebek135 açılmıyor. Bildirimlere baktığımız yerde resim yükle var ordan yükleyip kopyala yapıp buraya yapıştırın
3kedili2bebekli bebek135 bence bir acile gidin şimdi gebelik testi yaptim pozitif ama kanamam var deyin
0Berfin0 bebek135 test çok belirgin çıkmış ama kanama adet gibi diyorsunuz kimyasal olma ihtimali de var inşallah sağlıklı gebeliğiniz vardır
Dinolisoo Teste göre var gibi gözüküyor da kanama olması acaba test mi bozuk yoksa varda kimyasala mı dönmüş kan vermeden anlamak mümkün olmuyor maalesef.
bebek135 Dinolisoo 2 test yaptım 2 testte de aynı sonuç çıktı 1gün arayla bakalım yarın kan tahlili vereceğim belli olur ozaman herhalde
bebek135 Dinolisoo inşallah canım bu kadar umutlanıp mutlu olup üzülmek istemiyorum yinede hayırlısı deyim 🙏🏻😔
bebek135 Nursemom90 0Berfin0 atesvesu TKumsall Bakalım yarın sabah ilk işim kan tahlili vermek olucak sağlık ocağında hamilelik çıkarsa hemen doktor kontrolüne giderim ozaman kesinleşir
atesvesu bebek135 yerleşme kanaması olabilir mi acaba testte pozitif görünüyor kan tahlili yaptirsaniz daha net sonuç alırsınız
atesvesu bebek135 kanamam adet kanaması kadar çok mu canım yoksa lekelenme olarak mi bazilarinda yerleşme kanaması 3 gün sürüyormuş mesela ben hiç uzun yaşamadım bilemiyorum 2 kere kahverengi lekelenme oldu sildikce peçeteye geldi sadece
bebek135 atesvesu dün gece kırmızı bir kanamam oldu sabaha kadar kesildi sabah uyandığımda yine bir kanama başladı ama baya kıvamlı bir kanamaydı şimdi acile geldim kan verdim sonuçları bekliyorum sonrasında kadın doğuma görünicem