Laydyg Ben ilk hamileliğimde almıştım cok sık kullandım cok kolaylık sağlıyor bebeğin kafası kolumda kalınca terliyordu mesela bi Süre sonra rahat edemiyorduk ikimizde daha sonra tummy time vakitleri geçirirken bebeğimi üzerine yatırmıştım yüz üstü. Suan 2. Hamileliğim ve bunda hamile yastığı gibi kullandım kısaca ben tepe tepe kullandım bu bebeğim doğduğundada kullanıcam iyi ki almışım dediklerimden 😇bide pahalı ve en iyilerini almaya gerek yok ucuz olanlarda iş görür hepsinin işlevi aynı