asya12kes İyi akşamlar hanımlar en son adetim 1 eylüldü geçen hafta bugün test yaptım negatifti. bugün yaptığımda test pozitif. Şuan kahve rengi leke var çok az idrar yaparken bu yerleşme kanaması mi oluyor internette öyle diyor ama emin olamadım
tanemm19 asya12kes o zaman bi kan ver canım geç döllenme olmuştur bende gecikmenin 5. Gününde silik pozitif gördüm ondan önceleri negatifti hep. Bence kan ver