meinbaby_ 12 haftalık hamileyim . Bazen nabzım yükseliyor acaba yediklerim mi etkiliyor . Çokta su tüketemiyorum . Aranızda da yaşayan var mı acaba nabız yükselmesi
meteniinannesi meinbaby_ Çok normal, gebe olduğunuz için kan daha fazla pompalanıyor ve nabız artıyor. 105-110 a kadar normal kabul ediliyor genelde
Papatya05_ elifsenadvrlmz meinbaby_ bende 18. Haftada sağlık ocağında baktığında biraz yüksek demişti kan tahlili vermeye gitmiştim meğerse demir eskiliğinden olmuş bende kan değerlerim düşüktü doktorum dozu ikiye çıkardı 25 gündür sabah akşam kullanıyorum demir geçti çarpıntı gibiydi kan değerlerinizle ilgili olabilir
meinbaby_ elifsenadvrlmz benim 125 130 a çıktı 5 dk sonra da inmeye başlıyor . Tansiyon aletiyle ölçüyorum bende
elifsenadvrlmz meinbaby_ seninki çok çıkıyomuş ya benimkide düşüyo 5 dk sonra falan kontrole gidince bi sor istersen
meinbaby_ nusaiba demir eksikliği vardı hamile kalmadan önce 8 den 20 ye yükselttim . Ama şu an demir ilacı vermedi daha doktorum / tekrar düştü mü acaba diye düşünüyorum
meinbaby_ meteniinannesi 3 kere falan olmuştır . Bir kere korktum o an yükseldi . Çok gaz sıkışması var bende o mu etkiliyor acaba diye düşünüyorum
meinbaby_ TKumsall yok gitmedim. Demirim düşük normalde de çarpıntım oluyordu gebelikte daha çok olmaya başladı / daha demir ilacı başlamadı doktorum . Folik asit içiyieoım
TKumsall meinbaby_ yinede bir görünün bence gebelikte yükseliyor evet ama kontrol ettirmekte fayda var
meinbaby_ TKumsall doktorum çıktıktan sonra 10 15 dk içinde düşüyorsa genelde oluyor dedi gebelerde. Ama insan tedirgin de oluyor . Anksiyete de var bende
TKumsall meinbaby_ benim kapakçıklarımda kaçak varmış daha önce de kalbimde sorun vardı ama ikinci bebekte nabzim bebek büyüdükçe daha da yükselmeye başladı 180 200leri görüyordum
meinbaby_ TKumsall ilaç mı kullandınız . Doğum yaptınız mı atlatmışsınızdır inşallah . Sağ Salim kucaklarımıza alalım çok zor gerçekten z kanama da oldu benim progestan da kullanıyorum .