Glcn94
Merhabalar suan 22.0 ikiz hamileyim Gecen Hafta Defaylı ultrasona Girdik, çok şükür bebeklerimde bir sorun yok 🙏🏻 Ama detaylı ultrasonda 8 olması gerekn su senn her iki kesedede ayrı ayrı 80, 90 bulmus dedi, ve erken doğum baslar bu sekilde die acıkladı. Acil şeker yüklemesi yapıldı.(bir önceki gün şekerli suyu geri cıkarmıs olsam da bebeklerim için ertesi gün içmek zorundaydım ve içtim suyun fazlalıgının nedeni diyabet olabilir die) ve şeker yüklemesnn sonucu temz cıktı yani şeker cıkmadı ve iki kesede suyun fazla olması doktorların kafasını karıstırdgnı söylediler, kendi doktorum ve detaylı ultrason için yönlndirdiği doktor Amniyosentez önerdi ben kabul etmedim, keselern patlayıp erken doğum baslarsa bebeklerimi kaybetme riski varms. Bana Bir ilaç verdiler iki doktor da muhakkak kullan suyun azalması lazm dediler, ben bunu üzerine baska doktora gttim iki gün sonra doktor suyun sınırda dedi cok diyemem takip edeceğiz dedi. Ve ertesi gün tekrar aradı hocalarıma sordum biraz daha arastırdım, o ilaç bebeklern idrarını yapmasnı engelliyor böbrekleri zarar görür iki defadan fazla kullanamazsn ddi. Bnm kendi doktorum ce detaylı ultrason icin yönlndirdiği doktor 2 gün arayla ayın 21 kadar kullanmamı söyle ben suan iki güne 1 yazdıgı ilacı 4 güne bir kullanıyorum. Bebeklerim e bişi olcak die korkuyorum. Kullanmasam suyum cok olr doğum bslarsa bsey yapamayz elmzden bsi gelmez ddiler ondanda korkuyorum. Sizce ne yapmalıyım . 😔