Arkadaşlar 11 haftalık olduk iki gündür akşam saatlerinde 5 gibi karın ağrısı basliyo gaz birikintisi mi oluyor anlamıyorum biraz rahatlayinca geciyo sizde de aynı oluyor mu kanama vs hiç bişey yok sadece akşam gelen karın ağrısı var biraz kalıp geciyo