Kizlar gecen hafta kardiyolojiye gittim tansiyon problemim var doktor 5 gun tansiyon takibi yapip pazartesi
Yanima gel dedi ben takiplerimi yaptim yarin gitmem gerek ama randevular hep 15 gun sonrasina napsam bilemedim hastaneye gitsem mi yinede araya girip sorsam mi yada bakar mi randevum olmasada bilgisi olan var mi