amphitrittee Yarın doktor randevum var tam 7+0 olucam kalp atısını duyarmıyım sizce 5+0 da gittiğimde karından kese göründü
ezoocum amphitrittee duyulur tabi olmuş bayağı biz 5+3 te duymuştuk ama herkes bu kadar erken duymak zorunda değil tabiki
ddrys amphitrittee 6 haftalıktı gtım kese göründü kalp atışı yoktu 2 hafta sonra gel dedi 8 haftalıkken gtım duyuldu kalp atışı canm
aybike2212 amphitrittee bende 5+3 te karından kese gördüm net değil diye allttan muane ile emin olduk yarın 7+3 oluyoruz benee kalp atışını duymak için gideceğim
Buse066 Bende yarın 7 haftalık oluyorum Salı gidicem kalp atışına çok heyecanlıyım ama hiç belirtim yok kızlar sizdede öyle mi ya
bltt Biz 5. Haftada keseyi gördük 6+3 de de kalp atışını duyduk büyük ihtimalle sizde duyarsınız ☺️ Hayırlı olsun bu arada 🙏🏻
Buse066 amphitrittee bende idrara sık çıkma dışında hiç bişey yok ya ama iğne ve ilaç çok kullanıyorum onlar da baskılaya biliyor Muş