Gecen ay kımyasal gebelık geçirdim beta degerim 11 di hiç yükselmedi.. regl olmuştum o sekılde bitti sıfırlandı.
Bıgun test verdim beta 114 cıktı hamıle gözüküyorum 114 beta İle değer yükselen var mı ya da 114 den düşen bu değer biraz yüksek iyi bir değer geldi bana ama bole bir durum yasayan var mo ? Korkuyorum tekrar kımyasal olur dıye