Herkese merhaba. 11.10.2025 de dogumum gerçekleşti. Cok guzel bir duyguydu . Rabbim isteyen herkese nasip etsin :) benim 37 haftadayken duzensiz sancilarim başlamıştı akabinde nişanim geldi. Ben doktoruma bilgi verip süreci evde geçirdim ve diğer belirtilerin olmasını bekledim . O hafta artık perşembe cuma gunu kasilmalarim sıklaşmaya başladı. Uygulama üzerinden hep ölçümlerini yaptım 5 dk da 1 e dusune kadar bekledim . Cuma gunu aksam 8 dk da bir 7 dk 1 surekli devam eden bir kasilma aksam 19 dan gece ye kadar dk lar böyle ilerledi sonra 5 dk da 1 e düşünce hastaneye geçip bi nst çektirdik bebekle ilgili bir sıkıntı yoktu sabah tekrar gelin geceyi evde geçirin dediler . Sabaha kadar pilates topunda rahatlama nefes teknikleriyle rahatlama bi oyana dön bi bu yana dön kasilmalari en rahat nasil karşılıyorum o hareketi bulup sürekli o sekilde devam ettim . Sabah biz tekrar gittik . Bi anda kasilmalarim arasi dk uzadı ve bu nst de de çıkıyordu bi anda korktum gece boyu sancim vardi hastaneye gelince azalmisti. Bi tedirgin oldum. Sonra doktorum geldi muayene etti . O dk ya kadar beni çatı muayenesi de yapmamıştı bu arada dogum başlayınca yapalim demişti o sekilde de oldu. Beni muayene etti o biraz evet küçük bi agri oluyor ama dayanılmayacak gibi degil . 4,5 cm açıklık vardi ben seni dogurturum dedi :) cok tatlı bir doktor gerçekten cok pozitif ve çabalayan biriydi hic hakkını inkar edemicem. O muayeneden sonra bana sancıların artacak sen git eve bi ılık dus al cok hafif birseyler ye dogumda güç olsun diyip eve gonderdi ama hemen gelin yatis yapicaz evde vakit geçirmeyin dediklerimi yapın gelin dedi. Bende gittim bi dus aldim hafif birseyler yedim . Tekrar yola dustuk . 10 buçuk 11 e geliyordu hastaneye yatisimiz yapildi 14.13 te bebeğime kucağıma aldim:) yatis yapıldıktan sonra acikcasi artik sancilsr aşırı artmış dayanilmayacak noktaya gelmişti. Gece yaşadığım kasılmalar hic birseymis . Herkesin aci eşiği farklidir belki benimle alakalıdır ama ben o kadar kolay karşılayamadim sancilari . Aktif faza gecmisti artik dogum çünkü ilerledikçe bu normal dediler . Agrilarin artmaliki dogum ilerlesin dediler. Sancilar da güya hareket edecektim merdiven çıkacaktım nefes egzersizleri yapacaktım hic birini yapamadım o son saatlerde kımıldamak bile icimden gelmedi . Aci biraz benim bünyeme ağır gelmişti her dalga geldiginde bayılacak gibi oluyorum bi garip oluyorum yalvarıyordum artik lutfen beni sezaryene alın ben vazgeçtim ben bu işi beceremiyorum diye ısrar etmeye başladım bu kez . Bu arada kimseyi korkutmak degil amacım olduğu gibi yaşadıklarımı anlatıyorum o an dayanilmayacak gibi bi acı gibi geliyor insana ama sabir ve istikrar pes etmemek önemliymiş. Ben pes ettikçe dogum ekibi beni ayağa kaldirdi beni motive etti devam etmem için pes etmemem icin cok cabaladilar . Bu arada o anlarda asla kesi yerim zarar görür mü diye aklımdan geçirmedim hersey normal olmasi gerektiği gibi ilerliyordu sanki hayatımda ilk kez dogum yapiyormusum gibi bir süreçti. En sonunda beni dogumhaneye aldılar doktor artik son bi kez bakayım eğer ilerleme yoksa tamam senin dediğin olsun dedi ama bakalım son kez dedi . Tekrar baktı ve tam açık olduğunu söyleyip bu kadar emek harcadın kac gündür yoruldun pes etme bana biraz süre ver 4 ,5 ikinmada bebeğin kucağında dedi anlaştık mi dedi beni ikna etti bende tamam dedim ama allah var asla doguracagima karşı inancım yoktu ben o masada bayılırım mecburen sezaryene alırlar zaten diyordum icimden . Devam ettik doğuma. O anda mucize gibi gerçekten de o kadar çabaladıki dogum ekibi ben bir kac ikinmada da doğurdum ve an kuş gibi oldum inanamiyordum cok güzeldi rabbim isteyen herkese nasip etsin yıllardır icimde kalan birsey di bu duyguyu yaşamak istiyordum ama bana kalsa çoktan pes etmiştim allah razı olsun doktorumdan asla pes etmedi ben böyle bisey görmedim alışkın degilim böyle doktorlara başka hastanede olsam o yalvarmalarima karşı beni bin kere sezaryene almışlardı. Cok güzeldi cok cok dikislerime hic birsey olmadi cok zor ama guzel bir dogum oldu benim için . Asla korkmayın asla pes etmeyin ben iğne vurmaya bile korkan bi insan olarak bu işi becerdiysem sizde yaparsınız:) dogum doktorunuzu ıyi seçin ve doğumunuza sahip çıkın en önemlisi bu :) ikiyolbiranne instgm hesabımdan dogum hikayemi paylaştım orda görüntüler var gelin konuşalım merak ettiklerinizi :) sevgiler