nilosko_ Kızlar 8 Ekim pik günümdü bugün ovülasyon testi yapayım dedim, normal mi bilgisi olan yazabilir mi
eminemirr nilosko_ baya koyu çıkmış benimde bat 24 yarın kan vereceğim testimde belli şekilde ikinci çizgi var
ozgeysr nilosko_ benimde boyle cikiyor 9 ekimde 20 mm yumurtam vardi ovitrelle vurdum o gun bilmiyorum siskinligim var
Nuryener nilosko_ Ben innovita ovu testiyle öğrendim hamile olduğumu adete 1 hafta kala tekrar pik olmaya başlayınca şüphelendim kan verdim çıktı 3 gün kala
Nuryener 2-3 gün daha tekrarla t çizgisi c kadar koyu olursa kan verirsn benimde ilk gün aynıydı attığın resim gibi 4. Gün tamamen kopkoyu olmuştu c çizgisinden bile koyuydu nilosko_
Nuryener ozgeysr bende erken gebelikte çıkmadı regle 2 gün kala kaset test yaptım onda silik çizgi görüp kan verdim düşük değerle öğrendim kanda
nilosko_ Bugünde deneyim sıvı alımına dikkat ederek prodüctor aldım biraz daha bekleyip yapayım diyorum