Aaayseeert evett zaten baska doktorların bana tup bebege baslayalım demesı..Ama Volkan hocanın bu amalıyyatı yapmazsak tup bebek yapmamız bosuna olur demesı en dogru secımım oldu..Amalıyyatda bazı kısılerde agrı oluyordu bende hıcbır agrı olmadı..Cok ılgılı bur doktor