Ruruu Kizlar bugun 32 ye girdik girer girmez sertlesme yasamaya basladim bugun karnimda korkuyorum ya bu hafta biraz yoruldum bir baglantisi olabilir mi? Bebegimin hareketlerini de dunden beri daha derinden hissediyorum onceden sanki karnima yapisikti
Aysgllarkn Ruruu merhaba canım. Bizde 32+2 yiz ve 31 den beridir karnım sert, 32 ye girişle birlikte de bebeğin hareketlerini derinleşti, sanırım artık yerleri daralıyor🥹
Miniminiminnos Ruruu bende de var 32 haftadayim doktor bana bir yerde toplanır 5 dk sıkıntı yaşarsan gel fakat toplanma kısa süreli olabilir dedi
Aysgllarkn Ruruu haklısın 🥹 iyilerdir inşallah merak etme. Ben haftalık kontrole gidiyorum, bunu söylediğimde de normal bulmuştu doktor