Bsraefnaa benim arkadaşım 2-3 yıl önce o doktorda doğum yapmış ilk doğumunu da onda yapmıştı 2. Ye doktor doğuma girmemiş gözü mü ne rahatsızmış girmemiş doğuma başka doktor girmiş o da doğum izni bitince rapor vermemiş 1 ay bile. Rapor vermem yasak demiş ne alakaysa.. raporu doktor vermesi yasaksa kimden alıcaz bilmem🤷♀️ kısaca vitale önermiyorum dedi