duyqq Kızlar selam reglıma 3 gün var hem normal test yaptım hem de erken gebelik yaptım silik çizgi çıktı sizce var mıdır buraya eklemeyi bilmediğin için ekleyemedim
Busranur_mnts duyqq canım üç çizgi olan yerde resim yükle yazıyor ordaki siteden yükleyebilirsiniz linki buraya kopyala Testin markası ne ben de 3 gün kala awoxla öğrendim ailikti ama yalancı çıkaran çok marka var malesef
bartulies duyqq https://mutluresim.com/ burdan yükleyin aşağıda link çıkacak linkide koplyalayıp buraya yapıştırın
Kubragocer bartulies herkes kuruma dedi yalancı pozitif dedi ama ilk idrarla değilken bide böyle çıktı daha önceleri yaptım ama hiç böyle çizgi yoktu yumurtlamadan 10 gün sonra yaptım sizce negatif mi
Busranur_mnts duyqq prodoctor silik çıktığımda 25 çıktı benim beta elinizde test varsa yarın sabah yine yapın sonra kan verirsiniz