bartulies dilannalakusss oğlumda 40+2 de sancım başlamıştı 40+3 e geçtiğimiz gece doğmuştu 36 hafta daha çok erken
Miniginannesiiii1111 dilannalakusss 37 den sonra başlar diye düşünüyorum ben ilk oğlumda 38+2 de suyum gelmişti şimdi 37+6′ya gün verdi doktorum ayın 28′inde olacak doğumum olacak Allah izin verirse
Juniorr dilannalakusss 39+4 oldum halen tık yok bugün kontrolüm vardı çarşamba tekrar gideceğim ama bir hafta daha bekleyelim dedi doktor. 36 çok erken en az 38 olması lazım ki gelişimi tamamlansın bebeğin
Meldanurak dilannalakusss dilannalakusss 37+3 bende doğumu bekliyorum bu hafta bende durumlar karışık gelişimi 1 hafta önde yani 38 haftalık desek ayreten başıda 2 hafta öndeydi 39 desek benim doğurmam gerekiyor😁
S-nur1 36.hafta erken zaten bu vakitte gelmesin canım vaktinde gelsin minnos bende 37.haftadayım 38/39 arası sezeryan doğum olacağım inşallah öncesinde gelir mi bilmiyorum sağlıkla gelsin de🌼😃
zelalulusoy esrafidann bulantınız var mı ben de 38 haftama girdiğimden bu yana mide bulantısı ve ishal yaşıyorum bir gün iyileşiyorum sonra tekrar başlıyor
Nurdan_i27 esrafidann 1 haftadır ishalim bunu bende sordum herkes doğum belirtisi ishal dedi. Çok sıkıntı olacak gibi bu ishal ama düzelmiyor bir türlü🫠
haylaz95 esrafidann merhaba ben 38+2 de doğum yaptım ve 1 gün önce ishal olmuştum o da bir belirtiymiş rahim kendini hazırlıyormuş doğuma
Sema5844 dilannalakusss bende bugün 36 oldum bakalım 39da sezeryana alıcaz dedi ama aşırı zorlanıyorum yürümekte
Meldanurak dilannalakusss şöyle anlatayım şuan başı 38 haftalıksa doktor 40 haftalık gösterirse normal doğum olmayabilir riske atmayız sezeryan olursun dedi gelişimi 1 hafta ilerde zaten başı sadece 2 hafta önde yani sancım gelse doğurabilirim erken olmuyor