Busranur_mnts dilannalakusss 38den sonrası normal daha erken olursa bebek gelişimi tamamlamamış olabiliyor akciğer falan
pembeayakkabilikiz dilannalakusss ilk bebegımı 36 haftada doğurdum. İnsallah bu bebegımı 38-40 arası doğururum o zaman gelmek ıster Insallah 😃
Busranur_mnts dilannalakusss 42 de doğuran bile var bebek ne zaman gelirse 🤣 ben 22 haftalık hamileyim 39da gelsin diyorum 40 haftadan sonra riskli olanilir beklemek diyorlar