Mihrasina_ canım bende 17+5 oldum bende de aynı şeyler oluyor önceden de oluyordu doktorum korkacak bir durum olmadığını söyledi kanama vs olmadığı sürece sıkıntı yok demişti :) bebek daha hızlı büyümeye başladığı için o ağrı yapabilir korkma dedi bana