Ben idrar testinden önce direkt kan verdim garanti olsun diye ve adetime 6 gün vardı 17 civarı çıkmıştı sonuç. Şuanda 9 haftalık gebeyim. Yani eğer bebek varsa bence adeti beklemenize gerek yok zaten kanda belli oluyor. Umarım sağlıkla alırsınız kucağınıza