fcimen benim de rahmin tepesindeydi başlangıçta aşağı inmesinş bekledik. Gebeliği erken öğrendim öğrendiğimden beri her gün lekelenmem oldu. Kahve, pembe, kırmızı hepsini gördüm. İkiz başladı benim gebelik şu an biri biraz küçük olduğu için takipte ama doktorum kanama aşırı olmadığı sürece, kasıkta şiddetli ağrı olmadığı sürece ve pıhtı gelmediği sürecw sorun etmiyoruz dedi. Vajinal olarak progestan kullanıyorum 200 mllik. Günde iki kez. Ve sürekli istirahat halindeyim. Yanınızda biri varsa eğer başkaları evin rutinleri ile ilgilenmeli, eğilme, yükseğe uzanma, ağır kaldırma yasak