Yektek22 Kızlar bu markanın pompasını kullanan var mı nasıl sizce? Mochi ve lansihon çok pahalı kiwiye göre. Kararsız kaldım daha önce kullananlar yazarsa çok sevinirim
TKumsall Yektek22 n11den yurtdışı modeli almıştım ben gayet güzel ikisi de doluyordu her sağımda temizliği zor sadece
bartulies Yektek22 ben acuranın elektiriklisini ve manuelini denedim çekim gücü aşırı iyiydi bende giyilebilirini alıcam inşallah
Nrdnkrts Yektek22 ayy oturmayı seven onun başında da oturup bekliyor almış takmış göğsüne eliyle tutuyor niye başında bekliyorsun zaten kendi sagiyor diyorum sutyenin makineyi tutma yeri yokmuş bahaneye bak ya çocuğu bile kucağına almadı pompa kayıyor tutmayınca diye 😅
senos15 Yektek22 şimdi acuraya baktım sanırım ondan alıcam güzel duruyor hortumlu değil tak dolaş yani bi tane görmüştüm hortumlu falandı giyilebilir ama çok kabaydı
Kukoss Yektek22 ilk cocukta zorlar dediler onun icin, hani zorlanir cihaz tam bosaltamayabilir flan dediler yoksa bende bulmustumda kafam karisti
Yektek22 Kukoss ben giyilebilen otomatik alıcam o kesin sadece markaya karar veremedim kiwi var acura var uygun şuana kadar gördüklerim senin yazdığına da bakıcam
senos15 Yektek22 acuranın tansiyon aleti var bende gerçekten malzemesi falan kaliteli 3 yıl oldu ondan çok memnunum ama göğüs pompası nasıldır hiç bilemiyorum
Yektek22 Kukoss lansihon çok pahalı acura ve kiwide çiftli fiyatını lansihon ve mochide tekli alamıyorsun😄
Yektek22 bartulies çekim gücü iyiyse giyilebilende de iyidir o zaman zaten kiwi ve acura ikisi arasında kararsızım şuan