Yeenniannee Kızlar 2 gündür bebeğimin hareketlerinde azalma varmış gibi hissediyorum normal mi bu durumu yaşayan var mı tedirgin olmaya başladım
Kara96 Yeenniannee Bende 36+2 yim benimkininde normale göre azalma var hareketlerinde yarın gitcem doktora büyüdükleri ve alanlarıda azaldığı için diye düşünüyorum
iremb12 normale göre benimde azaldı bende 36 yım ama ciğer geliştirici falan oldum ben ondan olabilir açılmam var
Yeenniannee Kara96 acilden dönüyorum şimdi nst ve ultrasonla baktı bi sorun olmadığını ve bebeğin hareketleri iyi dedi ama ben öyle çok hissetmiyorum bebeğim ters olduğu için pozisyondan kaynaklı olabilir dedi