Bebekkuzu ne zaman gittiniz en son. Salı günü gittim iyiydi şükür kanama olmazsa 3 hafta sonra gel dedi ama insan merak ediyor . Ben geçen sene 8 haftalıkken kalbi durdu . Ondan sonra hep bir tedieginlik . 3 hafta nasıl dayanacağım bilmiyorum .
İkili test yaptırdınız mı