Edaelaaaaa3 benimde kullanma geçmişim var,çok iyi gelmişti bana prozac.Şu an 26 haftalık hamileyim aynı sorunları yaşıyorum doktorum lustral başlayabiliriz dedi ama biraz daha bekleyelim dedi .Çok çok kötü olursam başlayacağım .Ben de gece 2 saatte bir korkuyla uyanıyorum ,sabah 7 den sonra da asla uyuyamıyorum ,gündüz de uyku yok