Kızlar selam 8 Ekimde çatlama iğnesi kullandım.doktorum 1 hafta gün aşırı ilişki demişti. 15 ekimden beri belim ve kaşığım çok fazla ağrıyor. Akıntım çok fazla yok ama sürekli halde devam ediyor. Sizce yan etkisi olmuş olabilir mi ? Benimle benzer durumları yaşayan oldu mu? Gebelik belirtisi olabilir mi? Bu arada bat 28 ekim