Benim bi komşum vardı yeni talınmışlardı bizde çaya çağırdık bebebğide yenş doğmuştu bebeğin pusetinde mavi örtü vardı uyuyodu çocuk bende o sıra hamileydim aaaa dedim erkek mi ismi ne dedim kadında yok kız dedi kusura bakma dedim mavi örtüyü görünce dedim o da ne kusuru ilk bütün doktorlar erkek demiş doğuma kadar doğunca öğrenmişlerji kız 😃yani demem o ki doğasıya kadar bile değişmeyip doğumda değişiyoda olabşler