Kızlar merhaba dün öğlen hafiften bir bel ağrım vardı akşama doğru şiddetlendi gece daha da arttı yatamadım bile ağrıdan yürürken eğilerek yürümek zorunda kalıyorum kalçamın üstüne oturunca batıyor oturamıyorum yan yattığımda ağrıyor kalkarken daha çok şiddetleniyor bacaklarıma vuruyor bildiğim kadarıyla fıtık vesaire yok kas gevşetici krem sürdük gece ama işe yaramadı ne yapabilirim başına gelen var mı 10 haftalık hamileyim doktora gitsem bir şey yapabilir mi