[silindi] Emlhh  buradaki en üstteki ki testim awox benim. Diğer ikisinide yanılmamak için yapmıştım predictor ve nimo markaydı. Bu testin akşamı kan verdim 23.08 beta çıkmıştı. Sizinkide aynı böyle muhtemelen var hayırlı olsun❤️🥹