EbruEgemen1123 Kızlar merhaba ilk bebeğim makat geliş olduğu için sezaryen doğum yaptım. Vaginal doğum çok istiyordum. Nasip olmadı. Şimdi 5 haftalık hamileyim 2 bebeğimin arası 19 ay. 2. Herşey normal giderse vaginal doğum olması olasılığı nedir sezaryen mi olur illa bu durumu yaşayan oldu mu?
arslansedaa EbruEgemen1123 aradan 2 sene geçerse normal doğum yapabiliyorsunuz eger herseyiniz normal giderse doktorum oyle demisti
ikinciprensimgeliyor Ben suan hamileyim.2 çocuğumun arasi 5 sene.ama doktorum yinede risk alamayacağını söyledi.ssvd için tam donanımlı hastane gerek.senin dogumun başladığındaherhangi bir yirtilmaya karsi ameliyathanenin hazir olmasi gerek ve aninda seni ameliyata almamiz gerek aksi durumda hem cocuk hem sen olum tehlikedi yasarsiniz dedi ki ben sehrin 2. Kaliteli hastanesinde dogum yapacagim halde doktor kendine guvenemedi sonuc bende husran tabi kısmet degilmis dedim.kendimi yine sezeryana adapte ettim
EbruEgemen1123 24 ay aradan sonra mı çocuk yapmaya kalkışçaksın bence 2 doğum arası 24 aydır o en az. Bizim 19 ay oluyor. Kızım şimdi 11 aylık ben zaten 1 aylık hamileysem kaldı 8 ay 😂