rabme Kızlar testim pozitif uygulamaya göre 5 haftalık kan verdim hala çıkmadı sizce doktora görünmeli miyim
Semayyy rabme sonucun çıksın bence 3 binin üzerindeyse karından görünür kese sonuca göre gidersin canım