Şöyle ki ben de sol tarafıma yatmaya özen gösteriyorum ama tabiki de dönüyorum ve hep yüzüstü yatan buna alışmış biriyim. Artık yüzüsütü de yatamayacağım için alışmak zor olacak. Geçen gün bir doktorun söyleşisine denk geldim. Evet sol tarafa yatmayı öneriyoruz çünkü sağ tarafta yatıldığında tansiyon düşmesi, baş dönmesi, özellikle basur ve varis şikayeti varsa kan akışının olumsuz etkilenmesi gibi şikayetler oluyor ama bu gibi problemleriniz yoksa sağa da yatabilirsiniz diyordu. O sanırım gebeden gebeye değişen bir şeymiş. Sola yatmaya özen göstersek de tabiki de uyku halinde dönüyoruz onu engellemeyiz zaten. Dr. Kağan Kocatepe’nin 100 Soruda Hamilelik kitabını okuyorum. İçinde her türde sorunun cevabı var bu yatış pozisyonundan da bahsediyordu. O da aynı şeyleri söylemiş. Kitabı önerebilirim.