Merhaba arkadaşlar ben Kayseri’ye gelin geldim yeni yeni keşfetmeye çalışıyorum 4 aylık evliyim burda bana onerebilcegginiz hastane veya doktor varmı eşimle kendimi göstermek adına nereye gittiysem tüp bebek dendi bunun için 1 yılın dolması gerektiğini söyledi benim eşim çok afedersiniz stresli yorgun olduğundan ilişki aklına bile gelmiyor çok nadir yardımcı olur musunz