minic bende 6. Haftada hamile olduğumu öğrendim zaten ama öğrenmeden önce duphaston kullanmıştım adetim sökülsün diye sökülmeyince test yaptım hamile olduğumu öğrendim öğrenmeden önce 5 gün devam eden kahverengi lekem vardı doktor yatış verdi şuan hastanede yatıyorum içeride küçük bir kanama alanı var dedi pazartesine kadar yat bakalım dedi ben öncesinde çok düşüklerim oldu onun için çok önemli dedi bizim için sizde ihmal etmeyin doktora muhakkak görünün en azından progestan falan başlatır