Kızlar hap alıyordum bir iki kez unuttum ama genelde düzenli aldım. Eşim prezervatif te kullaniyordu ama bu ay adetim 3 gün geçti adet ağrısı var ama olmuyorum test yaptım idrar testi silik çizgi çıktı. Hani bu şekilde gebelik olabilir mi ki ya. Yarın doktora gideceğim ama sürekli düşünmekten aşırı stres yapıyorum. Buraya yazmak istedim aynı şeyleri yaşayan oldu mu?
Annem beni görmüştü 2 hafta önce rüyasında hamile olarak görmüş. Üstüne bu aralar yüzüm güzelleşmeye başladı bende şüphelendim hamilemiyim diye düşündüm üstüne gecikme olunca test yaptım işte.