Edum Mhra5 ben kullanıyorum 9 kg cok memnunum 4 yıldır bir sıkıntı çıkarmadı şükür 3 takım nevresim 1 bucuk saatte kuruyor ve buruşuk değil
cemilekk Mhra5 bende kullanıyorum memnunum ama nevresim de sıkıntı yaşıyorum sadece çok birbirine dolanıyor. O hariç hiç bi sıkıntı yasamadim
powerpuffgirlss Mhra5 ben kullaniyorum ve cok memnunum fiyat performans urunu kuculme yasamadim yarim saatlik program var ona atiyorum kupkuru cikiyor
cemilekk Edum aynı makineyi bende kullanıyorum ama nevresim attığımda çok dolanıyor birbirine. Hangi programında çalıştırıyorsunuz acaba ?
Edum cemilekk günlük programda kullanıyorum ben katlayıp koyuyorum hepsini bir tane de havlu atıyorum ki çabuk kurumasını sağlıyor