Çok fazla ağrılı bir süreç değil zaten her dikişte olan ağrıları hissediyorsunuz çikinca ağrı kesici veriyorlar rahatlatıyorlar sizi içiniz rahat olsun ben hiç bilmeden girdim çıktım Allah yardımcınız olsın içiniz rahat olsun bebeklerimiz için elimizden geleni yapacağız yeterki sağ sağlim alalım kucağımıza