4 aylığız şuan zayıf bu ayda az kilo almış 400 grm mama içmiyor alsamda tutmuyor sadece emiyor bazen oda yetmiyor kasımın 10 5 aya giricez yavaş yavaş başlasam bi problem olurmu isteklide yemek yemeğe biz sofraya otururken kucağıma alıyorum böyle ağzını açıyor nasıl heyecanlanıyor sizde başlayayımmı