Yaklaşık 1 ay önce düşük yaptım düşükten sonra rahmimin tamamen temizlendiğini ve toparlandığını söylediler 3 gün kadar kanamam oldu hiç ağrım sızım olmadı son 1 haftadır kasıklarımda oturup kalkarken hafif bir ağrı oluyor sonra hemen geçiyor 1 ay geçmesine rağmen de hala regl olmadım regl belirtilerim de yok biraz daha beklemeli miyim yoksa bu durum normal mi?