ireyll_ bayatlamayankurabiye bende humana çayı mi ne onu aldım inşallah arttıtır. Çok teşekkür ederim. Rabbim evlatlarımızı sağ sağlim kucağımıza almayı nasip etsin
ireyll_ Kubar öyle yapıyorum valla saatte bir pompa elimde. Bu kez doğal şekilde sıkmayı denicem inşallah artar