Selam kızlar oğlum bu ay 3 yaşına girdi. Konuşuyor her şeyi söylüyor ama anlaması biraz zor yani ben her şeyini anlıyorum ama yabancılar bana soruyor ne dedi diye. Mesela anne sütü döktüm demiyor anne südü döttüm , ateşi söndürdüm demiyor adeşi şöndüydüm gibi konuşuyor . Bunu nasıl düzeltebilirim fikri olan var mı kızlar. Kreşe giden bir çocuk sosyal aslında …