3 hafta önce lekelenmem oldu 7 haftalıktı doktor progestan vermişti günde bir kere 2 gün öncede yoğun kanamam olmaya başladı parçalar geldi hatta doktora gittim acilden giriş yaptık doktor baktı 9 haftalık olmuş bebek ve bebekte sorun yok sağlıklı duruyor kanamam alanıda yok dedi duplasyon verdi günde 3 kere kullan diye kullandıktan sonra kanamam kesildi ama doktora sormayı unuttum bir tableti kullandıktan sonra bırakıcakmıyım acaba 2 hafta sonrasında kontrolüm var yada bu ilaç bebeğe zarar verir mi çok tedirginim tedaviyle oldu çünkü