Bunların olması gayet normal, benim de ilk gebeliğim, büyük heyecanlar içindeyim. Doktora sormuştuk bu ağrılar normal mi diye evet gayet normal demişti. Yerleşme ağrıları olacak demişti. Özellikle de regle benzeyen ağrıların olacak. Çok şiddetli olursa bir doktora görün derim. Ama benim bu şikayetlerimin sıklığı 3 aya kadar devam etti, şu anda 5. aya girdim biraz da olsa rahatladım. İştahım açıldı, kilo almaya başladım ve karnım görünür şekilde büyüdü. İlk baştaki aylar gibi çok ağrım olmuyor şu anda🐣🥹🥹