Kızlar Günaydın napiyorsunuz gebelik nasıl gidiyor bizim doğum vaktimiz yaklaştikca gece uykuları Berbat oldu asla yatamıyorum sırt üstü yatınca heryerim tutuluyor umarım sizler iyisinizdir
Ben doğumum Aralık sonu olacak yaşadığım il çok soğuk kar eksik olmaz
hastanede nasıl bir lohusa takımı alacağımı bilmiyorum sezeryan olacağım için kendimi ekstradan kalın giyinmek istiyorum sezeryanda kalın giyinmek dikişlere hemde gaz sorunu olmuyor
Sizler naptınız ne tür lohusa takımı alacaksınız fikirinize ihtiyaçim var ❤️😋🫂💆🏻