Merhaba hala ilgileniyor musunuz bilemedim ama yeni gördüm yazmak istedim. Ben 6 aylık oldum ve sanırım 2 aylıktan itibaren Memorial’da Mehmet Ak hocama gidiyorum. Kendisi gerçekten Kayseri’nin en büyük şansı. Muhtemelen başka şehirde olsaydı yine ona giderdim. Hiçbir gereksiz testi yaptırmaz, gereksiz strese asla sokmaz, her zaman motive ve olumludur. Biz çok stresli zamanlardan geçtik ve çok şükür yolumuz işinin ehli bir doktorla kesişti. Gönül rahatlığıyla öneriyorum.