Kızlaar, ben geçen hafta 19 olduğumda haraketi az hiss ediyorum diye yazmıştım. Aynı hafta dayanamadım ultrasona gitdim, ultrasonda bebek gayet iyi ve haraketliydi, hep elini ayağını oynatdı muayene boyunca ama ben yine orada da hiss etmedim. Benim plasenta da ön duvarda yerleşmiş. Doktor 22den itibaren hiss edersin diyo. Her şey gayet iyi ama ben haıa çok az hiss ediyorum haraketi. Bu normalmi? 20+2 oıdum. Böyle geç hiss edeniniz oıdumu?